Zelf hoofdstelnummers maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ponypower93

Zelf hoofdstelnummers maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 23:33

Mijn dochter doet aan diamond painting en ze zou graag een hoofdstel nummer willen maken. Alleen zie ik nergens van die witte ronde plaatjes. Weet iemand misschien waar ik die zou kunnen kopen?

pillow

Re: Zelf hoofdstelnummers maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:50

Maar wat moet iemand met een hoofdstel nummer. Dat zal ook de reden zijn dat je ze niet blanco kunt kopen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:00

Als je een steviger materiaal wil gebruiken dan het normale dunne plastic of karton kijk eens bij sublimatie producten. Die zijn er in allerlei vormen en diktes en zijn al glad wit waardoor je gelijk een fijne ondergrond hebt om iets op te maken.

Pillow
Voor wedstrijden heb je een hoofdstel of nummer voor op je dekje nodig tegenwoordig.

Shirley

Re: Zelf hoofdstelnummers maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:31

ponypower93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-25 01:27

pillow schreef:
Maar wat moet iemand met een hoofdstel nummer. Dat zal ook de reden zijn dat je ze niet blanco kunt kopen

Die zijn vanaf 1 april verplicht tijdens dressuur wedstrijden. Hoeft trouwens niet per se aan het hoofdstel, dekje kan ook

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 17:38

ponypower93 schreef:
pillow schreef:

Die zijn vanaf 1 april verplicht tijdens dressuur wedstrijden. Hoeft trouwens niet per se aan het hoofdstel, dekje kan ook

Maar heb je dan bij alle wedstrijden het zelfde nummer? Dat is dus persoonsgebonden? Ik ken het van keuringen en concoursen en dan krijg je een nummer vd organisatie

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 17:43

Ja het zijn de laatste 3 cijfers van het knhs combinatienummer, dus per paard/ruiter combi is dat steeds hetzelfde.