Op zoek naar de persoon die O'Gentle in 2023 heeft laten keuren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leintje81

Op zoek naar de persoon die O'Gentle in 2023 heeft laten keuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-25 15:33

Sinds vorig jaar heb ik het paard O'Gentle (Mc Jonnas x Idocus x Flemmingh) in mijn bezit. Voor de aankoop heb ik hem rontgenologisch laten keuren. Ik ben super blij met hem. In zijn verleden is helaas veel gebeurd, wat hem onnodig schade en stress heeft opgeleverd. Vorige week is hij geopereerd en hij is nu aan het revalideren.

Hij is meerdere keren verkocht in 1 jaar tijd. Voor mij is er een potentiele koper geweest die hem ook rontgenologisch heeft laten keuren in Roosendaal. Deze man/vrouw heeft hem niet gekocht. Kans is groot dat dit met de bevindingen van de keuring te maken had. Daarom wil ik heel graag in contact komen met deze persoon. Het paard is aan mij doorverkocht, terwijl de verkoper wist dat deze keuring had plaats gevonden. Hier heeft de verkoper tegen mij niets over gezegd.

De dierenarts mag mij, ivm privacy, geen gegevens geven over deze persoon. Vandaar dat ik het op deze manier doe. Ik wil zien te voorkomen dat wat hem en mij overkomen is, een ander paard of persoon overkomt. Dat kan ik alleen als ik nog meer informatie kan verzamelen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 15:49

Waarschijnlijk had je dit al gevonden: Jildouu_97 schrijft op 25-11-2023: GEZOCHT de nieuwe eigenaar van deze knappe man !

Mocht je hem hebben gekocht of weten waar die is, zou ik het graag horen.

Wegens omstandigheden is die een paar maand geleden verkocht wegens om standigheden naar een meisje uit Rucphen zei heeft hem helaas vorige week verkocht, en zou me op de hoogte houden omdat ik hem graag zou willen blijven volgen. We hebben hem zelf gefokt en dik 4 jaar gehad !

Zou graag willen weten waar die is, en word nu genegeerd door het meisje die hem verkocht, enkel weet ik dat hij is verkocht na iemand die zijn " half broertje " zou hebben, uit moeders kan is dit onmogelijk en zou het aan vaders kant zijn !

Gaat om ,
O gentle
Ruin
4.5 jaar
+/- 163
Mc jonnas x idocus x flemmigh
Valk
Afgelopen vrijdag of zaterdag verhuisd naar zijn nieuwe plek

Hij is verkocht via markplaat, waar een deel van mijn foto's zijn gebruikt...

Zou graag weten hoe het met hem is en waar die is !

Mocht je iets weten hoor ik het graag! ☺️

En dan volgen een paar foto's.
Uit dit topic: [FA] Nakomelingen Mc Jonnas .

Dat is dus wel van eerder, maar Rucphen en Roosendaal liggen dicht bij elkaar... Als je nog geen contact hebt gehad met deze Jildou, zou ik dat eens proberen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 15:50

Capriootje

Re: Op zoek naar de persoon die O'Gentle in 2023 heeft laten keuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 15:50

Ah zie dat we hetzelfde idee hadden :Y)

Leintje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-25 15:54

Dankjewel voor jullie reacties! Met haar ben ik al in contact en daar ben ik heel blij mee

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 16:28