Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Paard is 24, laat lekker genieten van haar pensioen. Sorry, maar ik vind dit echt een onzin verhaal.
opisop_shop schreef:Ik vind het een beetje een vaag verhaal. Hoe kun je 8 jaar lang niet doorhebben dat iemand anders je paard voert?
Het paard is al 24, waarom moet er nu ineens weer gereden worden, na 13 jaar?
Ik zou haar mooi laten wat betreft het rijden. Wel moet ze natuurlijk gewoon normaal aan de hand meegenomen kunnen worden voor een borstelbeurt enz.
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Paard is 24, laat lekker genieten van haar pensioen. Sorry, maar ik vind dit echt een onzin verhaal.
Ik ook. Opnieuw zadelmak bestaat niet. Dier heeft gewoon geen respect voor je. Het is een doorgewinterde oude merrie die er gewoon geen zin meer in heeft. Ik zou het lekker laten.
BRINTEMEID schreef:Rijden hoeft niet, maar met haar aan de hand wandelen om 200 meter verder in de piste te geraken (voor wat grondwerk of om een beetje te longeren) zou aangenaam zijn. Naast de piste bevindt zich de plaats om het paard te kunnen verzorgen, de dierenarts of de smid te ontvangen… maar dan moet ik er eerst zonder problemen met haar geraken. Met een ommetje bedoel ik ook aan de hand, wandelend met een touw en halster of bit. Ze was hierin in het verleden zo goed.
Dank je om mij op de hoogte te brengen dat ze blessures zou kunnen oplopen. Dit wil ik te allen tijde vermijden.