Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Altijd een zweetdeken, zodat deze het vocht kan opnemen als de pony zweet.
Melzazu schreef:Heel wisselend per paard denk ik.
Als ik naar wedstrijd of training ga houdt die van mij de heenweg gewoon de deken(s) op die hij nu buiten ook draagt en dan voor de terugweg heb ik nu een soort dubbele zweetdeken, omdat die ene zweetdeken met hals die ik heb ik voor de temperaturen van nu dan net te dun vind.
Veluwse80 schreef:Het is een jonge pony en het is een ritje van ca 20 minuten. Hij hoeft op locatie niet veel te doen, is meer dat we hem even mee willen nemen naar een voor hem vreemde rijhal. Pony kan idd nog wel eens wat stress hebben, dus dan zou voor hem dan een fleecedeken een goede optie zijn denk ik.
Autumnn schreef:Melzazu schreef:Heel wisselend per paard denk ik.
Als ik naar wedstrijd of training ga houdt die van mij de heenweg gewoon de deken(s) op die hij nu buiten ook draagt en dan voor de terugweg heb ik nu een soort dubbele zweetdeken, omdat die ene zweetdeken met hals die ik heb ik voor de temperaturen van nu dan net te dun vind.
Hier laat ik inderdaad ook de deken op die hij nu op heeft. Vaak laat ik wel het zijl open en doe zijn hals af