Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Als ik zo'n transportfiets gad, dan zou ik hem in het krat vervoeren, met de voorboom naar beneden.
Mijn ponyzadel voor de Shetlander van toen ik 11 was, was wel een paar slagen kleiner dan mijn dressuurzadel nu. Dat krijg ik niet over mijn stuur, dan zit ik sowieso de bediening van de versnellingen in de weg.
Als ik mijn zadel nu op de fiets zou moeten vervoeren zou ik idd kiezen voor twee fietstassen waar de zweetbladen in kunnen en iets van een bagagespin om het zadel mee aan de bagagedrager te fixeren.
Singel en dekje zou ik op stal laten liggen.
Marije_jiplover schreef:Kwestie van een kussen ertussen misschien?
Ik heb geen kussens aan mijn zadel (Reactor Panel) dus zou daar zelf geen last van hebben.
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Vroeger hing ik mijn zadel altijd over mijn stuur. Ging prima.
Ik ook. Singel over het zitvlak, singelstoten aan de singel vast zodat ze niet in de spaken komen.
Generaties paardenmeisjes deden het zo, zou niet weten waarom dat nu niet meer zou kunnen.
Marije_jiplover schreef:Maar dan gaat op het stuur dus ook niet.
En aan de andere kant, ik weet niet hoelang TS moet fietsen, maar bij mij is het 11 minuten fietsen naar stal.
Van 2x 11 minuten (niet iedere dag) denk ik dat het nog wel meevalt met indeuken.
Een zadelsteun in je kast waar je zadel gemiddeld 23 uur per dag (of langer, wanneer je niet dagelijks rijdt) is dan wel een ander verhaal dan (2x) een kwartier, denk ik.