Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paris_ schreef:In mijn trailer zoektocht heb ik een polyester bekeken; die had echt van die haarscheuren/sterren in de het polyester.
Om die reden laten staan want reparatie daarvan is erg prijzig.
Polyester is ook gevoelig voor verkleuren dus moet je jaarlijks laten behandelen of binnen wegzetten.
Cheval Libertés hebben een matige afwerking. Voelt niet heel degelijk als je bv deurtje opent.
Heb nu een Humbaur Single, alu met polyester kap. Heel blij mee en voelt erg degelijk in vergelijking tot de Cheval liberte.
Het is een 1,5 paard maar heb echt een flinke zadelkamer erin zitten. Da's ook nog iets om in je vergelijking mee te nemen, welke trailer je ook gaat nemen.
Eroqui schreef:Hoi
Ik heb de indruk dat er redelijk wat Anssems Excellent op de 2dehands markt zijn. Net zoals Chevalier Liberté. Is dat omdat ze iets minder van kwaliteit zijn? Geen idee. Ik ben ook op zoek naar een degelijke okkazie.
In elk geval beweerde de dealer van Anssems dat een polyesteren vloer heel degelijk is en niet rot omdat er geen hout in zit. Maar mijn voorkeur gaat ook naar een alu vloerplaat.
Benieuwd naar andere reacties.