Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billy3105 schreef:Ik heb het idee dat paarden er fijner in lopen door het vele licht. Net even iets minder een donker hokje zeg maar
Portiatje schreef:billy3105 schreef:Ik heb het idee dat paarden er fijner in lopen door het vele licht. Net even iets minder een donker hokje zeg maar
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. En onderweg? Worden ze niet onrustig van tegemoetkomend verkeer?
Ik bestook je even hoor, ben namelijk bezig met een trailer met raam aan de voorkant.
996981 schreef:Opzadelen in een tweepaards kan ook primakwestie van achterstangen los en schot opzij. Voor sommige trailers heb je zelfs een extra lange achterstang beschikbaar om in die situaties te gebruiken of als je paard liever schuiner staat
cissy schreef:Nee, die ik bedoel zitten buiten aan de klep en voorkomen dat de klep naar binnen de trailer in valt.
Ik heb even moeten zoeken naar een voorbeeld maar heb er 1 gevonden.
Zie rode cirkel, daar zit dus een half maantje aan de klep. Er zit ook een handvat wat je kunt wegklappen maar dat is op deze foto niet weggeklapt.
[ Afbeelding ]
Ook zitten er houten klimlatten op de klep, voor mij nog een no-go! Al meerdere paarden gezien die daar over struikelen en/of met hun ijzer achter zo'n lat bleven hangen en onderuit gingen en vervolgens een krom ijzer onder hun voet hadden.
996981 schreef:Opzadelen in een tweepaards kan ook primakwestie van achterstangen los en schot opzij. Voor sommige trailers heb je zelfs een extra lange achterstang beschikbaar om in die situaties te gebruiken of als je paard liever schuiner staat
snorkel1986 schreef:cissy schreef:Nee, die ik bedoel zitten buiten aan de klep en voorkomen dat de klep naar binnen de trailer in valt.
Ik heb even moeten zoeken naar een voorbeeld maar heb er 1 gevonden.
Zie rode cirkel, daar zit dus een half maantje aan de klep. Er zit ook een handvat wat je kunt wegklappen maar dat is op deze foto niet weggeklapt.
[ Afbeelding ]
Ook zitten er houten klimlatten op de klep, voor mij nog een no-go! Al meerdere paarden gezien die daar over struikelen en/of met hun ijzer achter zo'n lat bleven hangen en onderuit gingen en vervolgens een krom ijzer onder hun voet hadden.
Maar deze kan je toch Verder draaien.. dat ze er helemaal binnen de klep vallen...
Wij in elkgeval wel