Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waidida schreef:Het voelt alsof ik alles fout doe en dom ben, terwijl ik wel gewoon het welzijn van mijn paard hoog in het vaandel draag en handel vanuit liefde voor het dier. Maar hoe weet je dat wat je doet ook echt goed is?
Waidida schreef:Hoi allemaal, Ik hoop dat het hier goed staat.
Ben ik de enige die hoe langer hoe meer last krijgt van dat er zoveel meningen zijn? En dat het lijkt dat er geen enkele "juiste" mening is?
Citaat:Het voelt alsof ik alles fout doe en dom ben, terwijl ik wel gewoon het welzijn van mijn paard hoog in het vaandel draag en handel vanuit liefde voor het dier. Maar hoe weet je dat wat je doet ook echt goed is?
miereneter schreef:O ja, wat scrabble (en nog iemand) zeggen is een goede tip: altijd vragen naar het waarom van een mening of techniek.
Mijn instructrice kan precies uitleggen waarom ze iets goed vindt om te doen. Soms ga ik me dan nog wat extra inlezen en heeft ze inderdaad een sterk punt. Dus iemand die me het waarom niet kan uitleggen, zal me minder overtuigen. En het waarom helpt me ook om te bepalen of ik zelf iets zinvol vind of niet.