Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Vervelend!
Ik denk echter dat de meeste mensen geen paard/pony kopen zonder deze gezien/uitgeprobeerd te hebben. Tuurlijk, ze zijn er, maar ik denk niet veel. Dus of het nou echt zo lucratief is… Wat wil ze doen als mensen interesse hebben en langs willen komen?
Iemand die je kent zou zich eventueel voor kunnen doen als potentiële koper en haar dan confronteren, maar of je er veel mee opschiet weet ik niet.
Boyache schreef:Westhof schreef:Vervelend!
Ik denk echter dat de meeste mensen geen paard/pony kopen zonder deze gezien/uitgeprobeerd te hebben. Tuurlijk, ze zijn er, maar ik denk niet veel. Dus of het nou echt zo lucratief is… Wat wil ze doen als mensen interesse hebben en langs willen komen?
Iemand die je kent zou zich eventueel voor kunnen doen als potentiële koper en haar dan confronteren, maar of je er veel mee opschiet weet ik niet.
Vergis je niet in de aanbetalingen die gevraagd kunnen worden.
Shenavallie schreef:Aangifte doen bij de politie en Fakebook op de hoogte stellen van deze frauduleuze handelingen. Fakebook kan haar dan waarschijnlijk volledig bannen.
Ibbel schreef:TerraH schreef:Helaas al meerdere keren haar berichten en profiel gerapporteerd, door verschillende mensen. Maar geen gehoor van FB of we kregen de melding dat ‘het niet in strijd is met de richtlijnen van de community
Da's raar, want je mag geen dieren verkopen via faceboek.
Ibbel schreef:Ja, er zijn een hoop groepen op FB die niet aan de regel voldoen. Daarom stellen al die groepen de voorwaarden dat je teksten als 'een goed huis gezocht' en zo gebruikt, en nooit 'te koop' en al zeker geen bedragen vraagt.
Echt, FB wil geen verkoop van dieren, oa vanwege broodfokkers. Lees de voorwaarden er maar op na
https://www.facebook.com/help/130910837 ... cale=nl_NL
Ook aandacht voor geweest op bokt:
[PP] Facebook verwijdert alle groepen waar paarden te koop staan