Enquête ruiterfitheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Izabelvdm

Enquête ruiterfitheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-24 12:04

Hoi allemaal,

Ik ben vierdejaars Diermanagement student aan Hogeschool Van Hall Larenstein en ben momenteel bezig met mijn afstudeerproject bij Anne van den Eerenbeemt: Fysiotherapie en Revalidatie. Mijn afstudeerproject is gekoppeld aan het ruiterfitprogramma wat net opgezet is.

Om de behoeften en verwachtingen van ruiters m.b.t. dit programma in kaart te brengen, heb ik een enquête opgesteld.

Invullen duurt ongeveer 5 minuutjes en je helpt mij er heel erg mee! Of je nu deelneemt aan het programma of niet, alle input is waardevol.

Alvast heel erg bedankt!

Dit is de link naar de enquête:
https://forms.gle/v41tiVkcV8wefnXY8

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:18

gedaan

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:19

Ik zou die poster ook aam het begin zetten, net als wat meer informatie over het programma.

Hoe moet ik iets zeggen over die prijzen als ik niet hoe lang dat consult en die lessen zijn? Of wat er dan wordt gedaan? Etc

JudithGigi

Re: Enquête ruiterfitheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:23

Ik ben eraan begonnen, maar denk dat ik echt te weinig van het programma weet om het goed in te kunnen vullen. Ik ben dus afgehaakt.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:57

JudithGigi schreef:
Ik ben eraan begonnen, maar denk dat ik echt te weinig van het programma weet om het goed in te kunnen vullen. Ik ben dus afgehaakt.

idem, ik heb geen idee wat het is, en de enquête geeft dat ook niet weer, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.

Izabelvdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-24 13:09

Hierbij de poster met meer informatie, ik kan de enquête helaas niet meer aanpassen. Hopelijk helpt dit

Afbeelding

Afbeelding

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:18

Oehlala schreef:
idem, ik heb geen idee wat het is, en de enquête geeft dat ook niet weer, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.

Hier zelfde

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:10

Ik heb hem ingevuld, maar zou niet weten hoe ruiterfitheid dan mij een betere houding en zit geeft op het paard als je al gewoon andere sporten doet. Dan ben je eigenlijk al fit immers.

Verder vind ik 15 euro voor een les veel geld. Even ter vergelijk, een loopgroep hier kost 70 per jaar, zijn aangesloten bij de atletiekunie en je hebt ook een groepsles per week. Dan zit je op nog geen 7 euro per maand.
Wil ik hier in het dorp een groepsles bij een sportschool volgen, dan betaal ik voor 10 lessen 75 euro. Dus 7,50 per keer.
Verder zou ik persoonlijk niet zitten wachten op een dure intake en zo'n flexchairsessie, die zou ik dan overslaan en direct voor de groepslessen gaan.

Bertje16

Re: Enquête ruiterfitheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:23

als je geen deelnemer bent kun je de meeste vragen niet beantwoorden

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:08

JudithGigi schreef:

Dit inderdaad. Al heb ik hem wel afgemaakt.