Ik ben vierdejaars Diermanagement student aan Hogeschool Van Hall Larenstein en ben momenteel bezig met mijn afstudeerproject bij Anne van den Eerenbeemt: Fysiotherapie en Revalidatie. Mijn afstudeerproject is gekoppeld aan het ruiterfitprogramma wat net opgezet is.
Om de behoeften en verwachtingen van ruiters m.b.t. dit programma in kaart te brengen, heb ik een enquête opgesteld.
Invullen duurt ongeveer 5 minuutjes en je helpt mij er heel erg mee! Of je nu deelneemt aan het programma of niet, alle input is waardevol.
Ik ben eraan begonnen, maar denk dat ik echt te weinig van het programma weet om het goed in te kunnen vullen. Ik ben dus afgehaakt.
Oehlala
Geplaatst: 05-12-24 12:57
JudithGigi schreef:
Ik ben eraan begonnen, maar denk dat ik echt te weinig van het programma weet om het goed in te kunnen vullen. Ik ben dus afgehaakt.
idem, ik heb geen idee wat het is, en de enquête geeft dat ook niet weer, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.
Izabelvdm
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-24 13:09
Hierbij de poster met meer informatie, ik kan de enquête helaas niet meer aanpassen. Hopelijk helpt dit
SandraWierda
Geplaatst: 05-12-24 13:18
Oehlala schreef:
idem, ik heb geen idee wat het is, en de enquête geeft dat ook niet weer, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.
Hier zelfde
germie
Geplaatst: 05-12-24 14:10
Ik heb hem ingevuld, maar zou niet weten hoe ruiterfitheid dan mij een betere houding en zit geeft op het paard als je al gewoon andere sporten doet. Dan ben je eigenlijk al fit immers.
Verder vind ik 15 euro voor een les veel geld. Even ter vergelijk, een loopgroep hier kost 70 per jaar, zijn aangesloten bij de atletiekunie en je hebt ook een groepsles per week. Dan zit je op nog geen 7 euro per maand. Wil ik hier in het dorp een groepsles bij een sportschool volgen, dan betaal ik voor 10 lessen 75 euro. Dus 7,50 per keer. Verder zou ik persoonlijk niet zitten wachten op een dure intake en zo'n flexchairsessie, die zou ik dan overslaan en direct voor de groepslessen gaan.