Vorig jaar heb ik de perfect passende cap gevonden, de Felix Buhler Hypernova. Ik heb volgens mij een ovaal hoofd en de Nederlandse caps passen allemaal net niet. Vaak klemmen ze aan de voorkant of sluiten ze niet goed aan aan de zijkant. Met het gevolg dat ik hoofdpijn krijg na een tijdje. Dus ben over de grens bij Kramer gaan passen en daar deze fijne cap gevonden. Perfect!
Helaas ben ik in augustus van mij nieuwe paard afgevallen en o.a. op mijn achterhoofd gevallen. Mijn superfijne cap mag ik nu niet meer vertrouwen. Hij is echter niet meer verkrijgbaar bij Kramer en ik twijfelde wat aan andere Duitse sites waar hij nog verkrijgbaar leek, om hem daar te bestellen. Ik zag echter bij Kramer wel een vergelijkbare van Felix Buhler (en zeer betaalbaar met Black Friday), en heb de gok genomen. Je raadt het al, hij kwam vandaag binnen en past helaas niet. Hij lijkt vooral te klein, dus ik wilde deze terugsturen en een maat groter bestellen, maar... ook deze cap is blijkbaar uit de handel gehaald (ik zal één van de laatsten hebben gekocht).
Dus wat nu? Ik wil graag binnenkort weer gaan rijden en moet dan toch echt iets op mijn hoofd hebben. Wie heeft hier een fijne cap die past bij wat ik beschrijf?
Ik heb voor de Hypernova volgens mij rond de 140 euro betaald, en ik had hoop er heel lang mee te rijden. Mijn paard is echter jong en ik denk dat ik liever nu een iets goedkopere en evt. minder goed passende (zolang het veilig blijft uiteraard) wil tot ik weet dat ik een beetje blijf zitten

Ik hoor het graag