Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odetje92 schreef:Ceecoach! Geluid en bereik beter dan whis en de kastjes zijn robuust.Ik rij zelf wel eens een clinic waarbij de clinic gever een whis set heeft, maar vind het geluid niet helder en ik versta daardoor te weinig met omgevings geluiden
Lys_PPA schreef:Ik weet dat er al verschillende topics over instructiesetjes zijn, maar de meeste zijn al verouderd of gaan specifiek over één merk. Ik ben op zoek naar een instructieset met terugspreekfunctie. Eigenlijk was ik van plan om een WHIS te kopen, maar mijn instructrice raadt deze niet aan. Nu zie ik dat er nog een aantal andere opties zijn, zoals de Retekess en de CEECOACH.
Wat zijn jullie ervaringen met deze sets? En weet iemand of je de Retekess kunt gebruiken in combinatie met de oortjes van WHIS? Hebben jullie eventueel nog andere merken die voldoen aan mijn zoektocht?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
GUSTIxBILL schreef:Retekess heb ik
Deze kwamen toen van Ali
Zelf best tevreden op
Zolang piste 20x40 is
Groter valt bereik weg.
Voor mij was dat toen goed genoeg
zacharyhill schreef:Vraagje....Waarom raad je instructrice whis af, ik heb al jaren 2 sets een met een zender en ontvanger met terugpraat functie en een set voor 2 ruiters en instructeur ook met terugpraat functie. ik vind whis een van de beste sets. De set voor 3 gebruiken we op onze boot om te communiceren met elkaar tijdens het aanleggen en in sluizen. Laatst was ik dus mijn kastje verloren in het water en ik kon zo een nieuw kastje bestellen. mijn instructrice heeft ook al jaren whis. Ik heb ook een andere set van een ander merk waar ik de naam niet meer van weet maar deze is echt waardeloos heel veel ruis en gekraak.
Lys_PPA schreef:zacharyhill schreef:Vraagje....Waarom raad je instructrice whis af, ik heb al jaren 2 sets een met een zender en ontvanger met terugpraat functie en een set voor 2 ruiters en instructeur ook met terugpraat functie. ik vind whis een van de beste sets. De set voor 3 gebruiken we op onze boot om te communiceren met elkaar tijdens het aanleggen en in sluizen. Laatst was ik dus mijn kastje verloren in het water en ik kon zo een nieuw kastje bestellen. mijn instructrice heeft ook al jaren whis. Ik heb ook een andere set van een ander merk waar ik de naam niet meer van weet maar deze is echt waardeloos heel veel ruis en gekraak.
Vgm had ze gedoe met het kastje en de oortjes, maar moet ff vragen wat precies het probleem was.
Ik ben idd geen instructeur, ik wil ze graag gebruiken voor als mn vriend losrijdt met de menwedstrijden en als we met twee karren samen gaan mennen.
Heeft retekess meerdere modellen dan?
bambi_didi schreef:Hoi iedereen,
Ik heb de Retekess net ontvangen! Heb ze rechtstreeks via hun besteld en reageren super snel via whatsapp met vragen. Ik heb de TT126 besteld en net even getest in huis. Ik vond het geluid echt super, maandag heb ik les dus ik zal even laten weten hoe dit ging. Is een heel grote rijbak dus ben benieuwd voor de afstand. De originele whis set is dus ook van Retekess maar dan met hun eigen naam op. (Je kan bij hun ook sets laten maken met eigen label etc, ik heb een vermoeden dat whis met hun samenwerkt, enkel is bij Retekess zelf 1/3-1/4 de van de prijs) De TT126 is de vernieuwde versie, en het schol maar een paar tientjes dus heb deze genomen. Ipv de TT105 (whis model). Ze hebben trouwens ook een draadloze versie op hun site kan je equestrian training aanduiden daar staan de geschikte setjes
Lys_PPA schreef:maralyn schreef:Ik heb een scheidsrechter set/motor communicatie set.
Ben daar heel blij mee.
Dezelfde als jetm?
Lys_PPA schreef:bambi_didi schreef:Hoi iedereen,
Ik heb de Retekess net ontvangen! Heb ze rechtstreeks via hun besteld en reageren super snel via whatsapp met vragen. Ik heb de TT126 besteld en net even getest in huis. Ik vond het geluid echt super, maandag heb ik les dus ik zal even laten weten hoe dit ging. Is een heel grote rijbak dus ben benieuwd voor de afstand. De originele whis set is dus ook van Retekess maar dan met hun eigen naam op. (Je kan bij hun ook sets laten maken met eigen label etc, ik heb een vermoeden dat whis met hun samenwerkt, enkel is bij Retekess zelf 1/3-1/4 de van de prijs) De TT126 is de vernieuwde versie, en het schol maar een paar tientjes dus heb deze genomen. Ipv de TT105 (whis model). Ze hebben trouwens ook een draadloze versie op hun site kan je equestrian training aanduiden daar staan de geschikte setjes
Hoelang heb je moeten wachten op levering en kwamen er nog apart douane kosten oid bij?
Lys_PPA schreef:bambi_didi schreef:Ik heb ze 11/11 besteld en gisteren ontvangen, geen douanekosten. Ze verzenden vanuit een magazijn in Europa. Je kan op hun site ook de verschillende verzendingen bekijken. En bij welke douanekosten bij komen en welke niet
Top, ik heb deze net ook besteld. Ben benieuwd.