Kinband Kask vervangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Friezenkind

Kinband Kask vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-24 21:20

Hai hai iedereen,

Ik zou graag het kinbandje van mijn Kask starlady willen vervangen, het (nep)leer is helemaal aan het loslaten, de cap zelf is nog geen 6 maanden oud en nooit mee gevallen, om dus een nieuwe te kopen gaat hem niet worden. Kask zelf doet dit niet en op insta zie ik alleen mensen die KEP customizen. Weet iemand een bedrijf die het kan doen?

jen

Re: Kinband Kask vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:22

Kan je hier niet mee terug naar de winkel voor garantie? Ik heb mijn kask al een jaar of 4 ondertussen en mn kinbandje ziet er nog uit als nieuw.

Friezenkind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-24 22:20

jen schreef:
Kan je hier niet mee terug naar de winkel voor garantie? Ik heb mijn kask al een jaar of 4 ondertussen en mn kinbandje ziet er nog uit als nieuw.

Nee Kask geeft aan dat het kin bandje niet onder garantie valt. En omdat dit de Star lady 1.0 is willen ze hem niet vervangen, dit doen ze alleen maar voor de 2.0 modellen.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 23:02

Friezenkind schreef:
Nee Kask geeft aan dat het kin bandje niet onder garantie valt. En omdat dit de Star lady 1.0 is willen ze hem niet vervangen, dit doen ze alleen maar voor de 2.0 modellen.

Wat slecht zeg, ze zijn niet zo heel goedkoop :( . Ik hoop dat je een oplossing kan vinden, geen idee of de bandjes los verkrijgbaar zijn.