Verlichting zadelkamer paardentrailer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SandraWierda

Verlichting zadelkamer paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 17:05

Nu met de wintertijd loop ik er weer tegen aan dat ik in het donker sta te kloten met opzadelen en spullen in en uit de zadelkamer halen van mijn paarden trailer.

Kom net bij de Action en Gamma vandaan, maar daar niet echt een goede oplossing gevonden. Hoe hebben jullie het opgelost met verlichting in de zadelkamer van je trailer, waarbij als het lukt je ook buiten de trailer nog iets aan hebt tijdens het opzadelen.

Marije_jiplover

Re: Verlichting zadelkamer paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:09

Zolang ik de verlichting van de auto aan heb, brandt het licht in de trailer en in de zadelkamer ook.
Dus als ik in het donker sta te klooien, dan doe ik de lampen van mijn auto aan en zodra ik ermee klaar ben weer uit.
Ik deed bij mijn trailer zonder zadelkamer de lampen altijd al aan met inladen, nu dus net en ietsje eerder.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 17:11

Marije_jiplover schreef:
Zolang ik de verlichting van de auto aan heb, brandt het licht in de trailer en in de zadelkamer ook.
Dus als ik in het donker sta te klooien, dan doe ik de lampen van mijn auto aan en zodra ik ermee klaar ben weer uit.
Ik deed bij mijn trailer zonder zadelkamer de lampen altijd al aan met inladen, nu dus net en ietsje eerder.

Ja dat doe ik voor het laden idd ook, maar heb helemaal geen verlichting in de zadelkamer :o

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:16

Ah ja dan wordt het idd lastig, ik heb dus zo'n zelfde lamp als in de trailer hangt, ook in mijn zadelkamer hangen.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:17

Hadden ze bij de action niet nog die oplaadbare lampjes met magneet erin die je dus aan alles wat magnetisch is kunt vastmaken? Die zijn echt ideaal, ook voor aan een stalwand of bij een poetsplaats en ik denk ook dat ze aan de trailer het goed doen.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 17:27

Celebi schreef:
Hadden ze bij de action niet nog die oplaadbare lampjes met magneet erin die je dus aan alles wat magnetisch is kunt vastmaken? Die zijn echt ideaal, ook voor aan een stalwand of bij een poetsplaats en ik denk ook dat ze aan de trailer het goed doen.

Nee bij deze Action alleen maar lampjes met afstandsbediening bediening en leuke kleurtjes :D

Misschien moet ik morgen nog even bij een andere Action kijken of die meer keuze heeft. Ik ging er ook vanuit dat zij wel wat zouden hebben.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:38

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:44

Ga bij je trailerboer langs en laat 'm een identieke lamp monteren in je zadelkamer. Kwestie van de kabel vanaf de binnenverlichting doortrekken. Of koop er zo'n zelfde lamp en doe het zelf, want zo ingewikkeld is het niet.
Twee alternatieve suggesties:
je zou kunnen zoeken op fietslampjes - die kosten weinig en werken op batterijen - en kun je vermoedelijk wel aan de hoofdstelhangers in je zadelkamer bevestigen.
Andere suggestie: een hoofdlamp. Dan heb je sowieso licht waar je kijkt.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:23

Ik heb een sensorlampje dat er standaard in zit. Werkt ideaal. Weet alleen niet of je er echt iets aan hebt met opzadelen etc, maar voor in de zadelkamer werkt het echt top!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 19:31