M'n dochter is 170cm en heeft hele dunne benen. Iedere rijbroek die we proberen is te wijd of te kort. Ze heeft nu een rijlegging die wel mooi strak zit, maar ze wil ook graag een broek. Zonder ritsen trouwens. Iemand hier ervaring mee, welke rijbroeken goed zouden kunnen zitten?
Dat is toch een kwestie divoza/epplejeck/lokale ruiterwinkel en passen passen passen. Vooral elk merk proberen want elk merk valt weer anders. En met die lengte zal het misschien te kort zijn maar een maat 176 misschien ook eens proberen. En valt het buiten budget dan is vinted een heel goed middel om geld te besparen.
What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?
Met die lengte moet ze ook in een 32 of 34 kunnen van vrouwen maten. Ik heb zelf 34 of 152-164 in kindermaten. Ik ben echter wel een stukje kleiner maar dus vrij smal.
De broeken die mij goed zitten zijn pikeur, topreiter, catago, HKM en de broeken van Decathlon zitten mij ook wel ok.
ik heb van equiline goede verhalen gehoord van mensen met zo'n postuur, maar daar moet je budget naar zijn, of marktplaats ect goed in de gaten houden.