Vakantie paardrijden in Portugal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Vakantie paardrijden in Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-24 22:41

Wie kan mij aan een leuk adresjes helpen :).

Om eens een pauze van ons eigen tour bedrijfje te nemen willen we volgend jaar oktober naar Portugal. Het liefst willen we een mooi plekje met een accomodatie waar we in de buurt een dagrit (of 2 of een meerdaagse maar geen hele week) kunnen maken. We zijn niet geïnteresseerd in dressuur cursussen, enkel buiten rijden. Nu is voor ons paard welzijn ook erg belangrijk en het liefst geen mega grote plek (geen tourist trap :o ).

Is er iemand die in Portugal is geweest en zegt hier moet je naartoe! Of misschien zelfs een bokker met een leuke plek.

Elisa2

Re: Vakantie paardrijden in Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:46

Misschien bokker Lusitana?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 18:57

Ik kan je van harte Quinta da Terca op Sao Miguel (hoofdeiland van de Azoren) aanraden! <3

Ik heb er in 2019 een geweldig fijne week gehad: Fijne paarden, prachtige ritten, fijne accommodatie, lieve mensen, heerlijk eten etc etc!
Ik heb alle dagen gereden, maar je kan ook arrangementen bij hen boeken met een aangepast programma. Sao Miguel heeft prachtige natuur met o.a. thermische bronnen (in heerlijk warm water zwemmen!)
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb geboekt via paardenpas.nl, die overigens nog veel meer leuke vakanties in Portugal (en elders) aanbiedt. Als je contact opneemt met eigenaresse Patricia, kan ze je vast een goed advies geven.