Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skessa_ schreef:Is al een topic over: [VSW] Btw stijging, winkels over de grens?
Jokonootje schreef:Ik denk dan reken je de brandstof kosten ook mee dan?
Als ik naar Duitsland moet om voer te halen wat daar 2 euro goedkoper is per zak. En ik moet een opslag voor voer zakken regelen omdat ik veel meer moet aanschaffen om het uit te kunnen dan ben je toch alsnog even duur (als dan niet duurder) uit. Mijn auto's rijden in ieder geval niet op zuurstof.
carika schreef:De Nederlandse merken zoals subli en pavo waren altijd duurder in duitsland is mijn ervaring.
Ik ging juist voer mee nemen uit nl naar Duitsland, ik moet wel zeggen dat het een paar jaar geleden is ik zal nu eens kijken.
Als je toch een Duits merk voert is het vast interessant.
Aanvulling: ik heb ff gekeken en op de website van pavo is fibrebeet nu 2 euro duurder in duitsland dan in NL.
Jokonootje schreef:Als ik tank in Duitsland scheelt me dat wel even €4,80 op mijn volle tank van 80 liter.
En ik heb jaren aan de grens gewoond (lees 1x te hard niezen en ik stond in Duitsland) maar dan nog moet je toch idioot veel inslaan om een beetje winst te behalen.
Brainless schreef:Jokonootje schreef:Als ik tank in Duitsland scheelt me dat wel even €4,80 op mijn volle tank van 80 liter.
En ik heb jaren aan de grens gewoond (lees 1x te hard niezen en ik stond in Duitsland) maar dan nog moet je toch idioot veel inslaan om een beetje winst te behalen.
Benzine is 25 cent goedkoper, x 80 liter is 20e op een volle tank.
Laatste x 65 liter getankt 1,63 hier 1,89 verschil 0,26 x 65 = 16,9 e goedkoper.
Brainless schreef:Jokonootje schreef:Als ik tank in Duitsland scheelt me dat wel even €4,80 op mijn volle tank van 80 liter.
Benzine is 25 cent goedkoper, x 80 liter is 20e op een volle tank.
Laatste x 65 liter getankt 1,63 hier 1,89 verschil 0,26 x 65 = 16,9 e goedkoper.
fransje23 schreef:Ik heb vrienden in Duitsland en meestal combineer ik een bezoek met inkopen, tanken en laat bij hun ook wel bestellingen bezorgen.
Dan heb ik de reiskosten van mijn bezoek weer terug verdiend.
Bij Equitana misschien ook maar wat supplementen inslaan.