Hebben jullie ervaring met laarzen met veters oprekken? Ik heb deniro tricolore ionio dress laarzen en ze blijven veel te strak zijn ondanks dat de maat wel juist gemeten is en klopt met de maattabel. Nu heb ik er eentje een halve cm laten oprekken (de linkse spant namelijk veeel minder hard dan de rechtse) dit had ik afgesproken met de winkeleigenaar. De dame aan de balie klonk me niet helemaal zeker dat het kon met veters maar zei dat al het was afgesproken met de winkeleigenaar het wel moest kunnen. Nu vind ik ze nog steeds strak en ik zou de rechtse nog zeker 1cm willen laten oprekken en de linkse 0,5cm. Alleen vraag ik me af of het niet een beter idee is om over de hele lengte een elastiek te zetten? Tijdens inspanning verandert de vorm van mijn kuiten denk ik waardoor lichtrijden bijvoorbeeld enorm moeilijk wordt. Ik vind het een beetje een miskoop maar goed, terugbrengen kan sowieso niet meer.
BigOne
Geplaatst: 29-09-24 19:18
Zou er elastiek inzetten. Een goede schoenmaker kan dit uitstekend. Deze is met rits achter toch? Dan zou ik daar aan de binnenkant elastiek zetten.
Waidida
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-24 19:57
BigOne schreef:
Zou er elastiek inzetten. Een goede schoenmaker kan dit uitstekend. Deze is met rits achter toch? Dan zou ik daar aan de binnenkant elastiek zetten.
Ja klopt, hij heeft een rits achterin. Ik ga deze week eens even informeren of ze dat willen doen en war dat zou kosten. Heb ook naar het lederatelier van de winkel waar ik ze vandaan heb gemaild met de vraag of zij dit ook kunnen doen
TS heeft vandaag om effe voor 8 uur gezegd dat ze vd week ging informeren, het is zondag vandaag, nee ik denk niet dat ze al meer weet
Dahlia85
Geplaatst: 29-09-24 22:46
cissy schreef:
Judithk12_3 schreef:
Weet je al wat?
TS heeft vandaag om effe voor 8 uur gezegd dat ze vd week ging informeren, het is zondag vandaag, nee ik denk niet dat ze al meer weet
Waidida
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-24 07:54
Judithk12_3 schreef:
Weet je al wat?
Zoals al gezegd, zo snel zijn ze niet met reageren helaas. En de schoenenwinkel moet ik zelf heen dus dat moet ik even inplannen tussen sollicitaties voor mijn stage door.