Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rubs schreef:Ik vind het ook een beetje vaag hoor, een 'klik' hebben met je paard. Ik vind m'n paard leuk en boeiend omdat hij zo extravert en temperamentvol is, en ik kan uren naar hem kijken in de groep omdat hij het (niet dominante) leiderpaard is, maar het heeft jaren geduurd voordat ik het gevoel had dat ik een goede band met hem heb. Ik heb hem nu bijna 9 jaar en het gevoel en de band ontwikkelt nog steeds. Het is meer een reis samen door de tijd dan een statisch iets. Het begon met hem gewoon leuk vinden, en de moeite nemen hem te leren kennen, en naar hem luisteren en niet altijd bot mijn wil opleggen.
Ibbel schreef:Rubs schreef:Het begon met hem gewoon leuk vindenikke schreef:Maar als het paard je nog net niet in je donder bijt als je komt kijken, negeer je dat ook?
Ikke, jongen, wat lees/interpreteer jij toch af en toe slecht/selectief
Ayasha schreef:Ben het eigenlijk met ikke eens.
Als het meteen goed voelt is dat vaag en krijgt iemand er zelfs de kriebels van. Maar zien diezelfde mensen ook door de vingers als ie ze aan gaat als een leeuw die al drie dagen niks te eten gehad heeft omdat een ‘klik’ moet groeien?