Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hagelslag schreef:Dan doet de stalhouder wat je graag wilt,
Is het ook niet goed![]()
Waarom wil je graag je paard nachts op stal. Is het met een bepaalde reden?
Ik heb juist mijn paard zo min mogelijk op stal
Chicken01 schreef:hagelslag schreef:Dan doet de stalhouder wat je graag wilt,
Is het ook niet goed![]()
Waarom wil je graag je paard nachts op stal. Is het met een bepaalde reden?
Ik heb juist mijn paard zo min mogelijk op stal
Dan heb je niet goed gelezen.
Ik geef duidelijk aan dat ze NIET alleen kan. En dat ze dan maar met de rest buiten moet blijven En wat doet hij,zet haar allen binnen.
Dus, hij doet juist het tegenovergestelde.
En ja, ik heb redenen om haar s nachts binnen te willen. Ook die redenen weet hij.
Kidde schreef:Klinkt als een gebrek aan communicatie. Ik ben ook wel benieuwd wat de reden is dat hij wel kort dag en nacht buiten kan, maar lang niet? Een paard voelt zich toch het veiligste bij de andere paarden.
Verder denk ik dat je in je handjes kan knijpen dat ze zoveel buitenstaan!
prugelpiet schreef:Heb je al gevraagd waarom je paard binnen stond?
Over iedereen die nu doet alsof het geweldig is dat het paard nu altijd buiten staat; die van mij doet het ook niet zo goed op lang 24/7 buiten. Die pakt haar rust niet, dus die zou ik ook niet weken achtereen dag en nacht buiten willen. TS kan daar dus prima redenen voor hebben, niet alle paarden doen het goed op altijd maar buiten in de groep.
Chicken01 schreef:Kidde schreef:Klinkt als een gebrek aan communicatie. Ik ben ook wel benieuwd wat de reden is dat hij wel kort dag en nacht buiten kan, maar lang niet? Een paard voelt zich toch het veiligste bij de andere paarden.
Dat heb ik in eerder bericht toegelicht, blijf niet uitleggen
Chicken01 schreef:Kidde schreef:Klinkt als een gebrek aan communicatie. Ik ben ook wel benieuwd wat de reden is dat hij wel kort dag en nacht buiten kan, maar lang niet? Een paard voelt zich toch het veiligste bij de andere paarden.
Dat heb ik in eerder bericht toegelicht, blijf niet uitleggen
Cioccolato schreef:Bokt op z'n best door niet te lezen en maar te zeggen wat geweldig![]()
Ook ik zou hier niet blij van worden ts.. is er zicht op hoe lang dit zo door gaat? Zo geweldig weer is het niet met steeds 'stormen' tussendoor?
Als dit iets blijvends/terugkerende is, zou ik uitkijken naar een andere stal
Onali schreef:Als dit jouw manier van communiceren is snap ik de stalbaas helemaal.
Je legt helemaal niks uit.
Bovendien moet je volgens mij toch echt bij je stalgenoten zijn aangezien zij hun paarden buiten willen houden en jij niet.
Onali schreef:Omdat de stalhouder afwijkt door de stalgenoten die liever hun paard ipv een week 24/7 buiten nu al langere tijd buiten hebben staan.Chicken01 schreef:Dit jaar willen een aantal klanten hun paarden langer buiten houden ivm het mooie weer.