Eerst was het idee om die zelf te maken, maar dat komt er eigenlijk ook niet van. Ik ben ook niet zo handig.
Prijs is voor nu niet zo’n issue, daar ga ik later over nadenken. Eerst maar eens kijken of ik iets kan vinden.
Alvast bedankt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseltje09 schreef:Stalgenootje heeft ooit eens de opstap met 4 treden gekocht. Ding is 83cm hoogDie had een Shire van 1.84 waar ze met barebackpad op reed
![]()
Met mijn fjord was ie een beetje overdreven, als ik op de hoogste tree stond was het alsof ik op een mini shetlander wou gaan zitten haha. Maar voor haar was het wel echt een uitkomst. Meid zelf was nog geen 1.65 en ze hoefde echt amper te klimmen of moeilijk te doen.
1 nadeel, de prijs.... Die is met €280 meer dan flink aan de prijs![]()
https://www.nedlandic.nl/nl/opstaphulp/ ... leur-zwart
WendyBZ schreef:Ik heb die van Nedlandic met drie treden. Die is 60cm en al een stuk hoger dan een Ikea-krukje. Mijn merrie is tegen de 1.65 denk ik, ik ben 1.70.
[ Afbeelding ]
Shadow0 schreef:WendyBZ schreef:Ik heb die van Nedlandic met drie treden. Die is 60cm en al een stuk hoger dan een Ikea-krukje. Mijn merrie is tegen de 1.65 denk ik, ik ben 1.70.
[ Afbeelding ]
En je kunt die ook nog gedraaid gebruiken, dus de brede basis in de hoogte. Dat is allemaal net niet helemaal hoe het hoort, sommige oppervlakken zijn wat scheef en het is niet heel erg stabiel - maar het kan je net even dat extra stukje geven.