Ik twijfel beetje, maar maatje kleiner kreeg ik de beenkoorden niet meer vast gegespt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Ik vind hem wel netjes tot iets ruim zitten. Mooi uitgesneden bij de hals en de loopsplitten lijken op de juiste plek te zitten ook. Is je paardje nog jong/in de groei? Qua breedte is er nog wat ruimte om in te groeien, anders gaat hij misschien wel wat trekken en schuiven in gebruik.
Veluwse80 schreef:Capriootje schreef:Ik vind hem wel netjes tot iets ruim zitten. Mooi uitgesneden bij de hals en de loopsplitten lijken op de juiste plek te zitten ook. Is je paardje nog jong/in de groei? Qua breedte is er nog wat ruimte om in te groeien, anders gaat hij misschien wel wat trekken en schuiven in gebruik.
Ja hij is jong, 3 jaar en 2 mnd..
En er kunnen ook nog liners onder.
Elisa2 schreef:Ik vind die bovenste deken ook prima zitten hoor. Het is een high neck zo te zien. Zolang de deken maar niet achter de schoft kan gaan komen te zitten. Dat is een veel groter probleem.
Manadeluca schreef:Mijn huidig paard heeft in de herfst/winter de smartex rain of de medium (2013) op, hij krijgt er niet vlug schuurplekken van. Ik laat hem wel gewoon in zijn wintervacht komen loopt altijd op de weide met schuilstal.
Vind persoonlijk dat jouw paard het deken van Bucas mooier past. Maar het kan wel zijn dan je als hij wat ouder is een grotere maat nodig heeft.
Lys_PPA schreef:Ik vind het te lastig om van foto te beoordelen, dus dat doe ik dan maar niet![]()
Wou alleen ff meegeven dat indien de Bucas te klein wordt ivm groei van je jonge paard dan heb je van die handige borstverbreders. Zo heb ik mijn (regen/vliegen)deken dit jaar gelukkig ook nog gewoon kunnen gebruiken.