Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Dit gebeurt veel op stallen, het gratis werken. Ik deed het zelf ook twee jaar. Ik denk dat ze haar gewoon een zoethoudertje hebben gegeven, maar voor haar 10 anderen. Dus ik ben bang dat ze pech heeft. Ze mag best op haar strepen gaan staan hoor.
Ik ga er niet vanuit dat er slecht over gesproken wordt, dus ik denk dat naar een andere plek op zoek gaan de beste optie is.
Hoe dat met het paard zit, tja dat is andere koek. Zijn daar afspraken over gemaakt die zwart op wit staan?
secricible schreef:Ik denk dat als je alles op papier hebt staan je er mogelijk een contract uit kan halen zoals beloofd. De vraag is: wil je dat dan nog? Ga je daarvoor door een hoop juridische rompslomp om een contract te krijgen bij iemand die dat helemaal niet wil? Dat wordt geen fijne baan verwacht ik.
Ik zou het zien als een dure leerles en opvulling op het cv en verder gaan kijken.
Caira schreef:Ik vind dat er heel snel geroepen wordt ‘je kunt hier niets mee’ want dit is wel degelijk strafbaar, al is het alleen al om aansprakelijkheid bij ongevallen. Ik zou haar naar de rechtswinkel sturen en hem minstens aangeven bij de arbeidsinspectie. Wel ben ik het met de rest eens dat ze zo snel mogelijk moet stoppen.
Kidde schreef:Caira schreef:Ik vind dat er heel snel geroepen wordt ‘je kunt hier niets mee’ want dit is wel degelijk strafbaar, al is het alleen al om aansprakelijkheid bij ongevallen. Ik zou haar naar de rechtswinkel sturen en hem minstens aangeven bij de arbeidsinspectie. Wel ben ik het met de rest eens dat ze zo snel mogelijk moet stoppen.
En dan? Ik denk niet dat het gezellig werken wordt daarna.
Als ik je vriendin was zou ik op zoek gaan naar iets anders