Heyy, Ik heb dus net een nieuw paard! Leuk natuurlijk, maar ik ben een beetje inspiratieloos als het gaat om dekjes en kleuren.
Mijn nieuwe merrie is valkkleurig (Licht), zonder aftekeningen op het hoofd en twee kleine witte sokjes op beide achterbenen. Welke kleur(en) zouden leuk staan op een valk?
Als jullie aanraders hebben, stuur maar een linkje. Mocht je een foto willen zien dan kan ik wel eentje sturen in prive bericht.
Mijn voorkeur gaat uit naar Lemieux, Equestrian Stockholm etc. Maar alles mag.
onpaard
Geplaatst: 08-09-24 17:31
Zwart, turcoise, bordeaux rood, donkergroen en blauw vind ik wel mooi.
Zadeldek Equestrian Stockholm Striking Valley Dr Groen (die kleur groen is wel sjiek)
Volgens mij kan op de valk alles wel. Champagne/zalmroze vind ik ook wel mooi.
Narcissa
Geplaatst: 08-09-24 19:35
Ik heb navy blauw op mijn valkje
De fokster had een turquoise veulenhalster, ook heel mooi
Boyache
Geplaatst: 17-09-24 16:13
Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe paard!
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind zelf de kleuren bordeaux rood, bruin, beige, donkerblauw, legergroen en zwart het mooist bij een valk.
Hoi sallinara, ik zou zelf voor donkerbruin gaan, of bordeaux, of licht roze.
JameyDL
Geplaatst: 24-09-24 10:51
uhm, ik heb rose tinten en natuurlijke tinten voor mijn valk. Zoals olive green, champange, zwart, rose roze, beige. donker bruin. Dat vind ik echt prachtige kleuren op mijn valk, ik ben zelf niet zon fan van donkerblauw en fellere kleuren op haar ook trouwens echt geen lichte kleuren imv omdat ze zelf een wat bontere vachtkleur heeft dat niet echt mooi matched. Zijn donkere tinten en natuurlijke tinten echt heel mooi, als je wil kan ik je een foto sturen van mijn colllectie ook die bestaat voornaamelijk uit es ps lemieux en kentucky