Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Je paard is nog niet eens weg.
Ik zou het eigenlijk even laten voor wat het is, en je ziet wel hoe het gaat als je paard weg is toch ….wat je dan wil.
Komt tijd komt raad zeggen ze wel eens….
Niet nu al over gaan nadenken
Katyatje schreef:Mijn eerste idee was ook, probeer even zonder paard en kijk wat dat geeft. Maar dan ben je inderdaad wel je stalling kwijt...
Ken je niemand op stal of in je omgeving met een paard dat wat extra beweging kan gebruiken?
Elisa2 schreef:Als je plezier hebt van een paard dan gaat het zo anders aanvoelen. Als de stal inclusive is dan hoef je niet iedere dag te komen toch? Zou sowieso voor een paard gaan die niet perse dagelijks hoeft te lopen.
Wel/ niet..die keuze kun je alleen maar zelf maken. Wat wil je echt?
silver_eagle schreef:DuoPenotti schreef:Met het oog op gaan reizen in het buitenland voor langetermijn zou ik zeggen. Neem geen paard meer.
Misschien daarna weer als het dag nog kriebelt.
Nou dat reizen is ook wel echt een dingetje. het is nog niet zeker wanneer we precies gaan. Maar binnen 5 jaar zijn we zo ie zo weg.
BigOne schreef:Oke, dacht dat hij via de stal verkocht zou worden maar die hebben hem dus al gekocht.
Misschien een lijst van voor en nadelen en wat je kunt besparen voor jullie droom reis .
silver_eagle schreef:anjali schreef:Een paard is een lange-termijn project. Als je hem voor beperkte tijd wilt kun je er beter een leasen.
Leasen weet ik de kanalen niet echt voor. Heb jij tips?
Vind dat op zich best een goed plan.
Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Trendiction en 13 bezoekers