dressuur wedstrijd anekdote ideeën (dringend)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

isa_040

dressuur wedstrijd anekdote ideeën (dringend)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-24 12:06

hoi hoi, ik doe morgen bij ons op stal mee met de manege kampioenschappen, en je moet dus een anekdote opsturen die ze over je kunnen vertellen het moment dat je de ring binnenkomt. ik heb alleen geen idee wat op te sturen :?

dringend hulp nodig! moet namelijk vandaag verstuurd worden.
alle ideeën zijn welkom!!!

Supervixen

Re: dressuur wedstrijd anekdote ideeën (dringend)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 12:10

Ehm dat weet jij alleen zelf toch? Wij weten toch niet wat jij op wedstrijden mee hebt gemaakt?

isa_040

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-24 12:17

Supervixen schreef:
Ehm dat weet jij alleen zelf toch? Wij weten toch niet wat jij op wedstrijden mee hebt gemaakt?

dit is mijn eerste echte wedstrijd, ik heb een aantal jaar geleden een springwedstrijd gedaan, mar kan daar niet veel meer van herinneren eerlijk gezegd. dit is mijn eerste dressuur en vroeg me af of iemand een leuk idee had :)

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 12:21

Dan deel je dat toch?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 12:27

Ik heb het idee dat je het verkeerd begrepen hebt. Ik denk dat je gewoon een leuk verhaal over jezelf moet geven, niet per se over een eerdere wedstrijdervaring. Het gaat erom dat de omroeper iets over je kan vertellen.
Bv: hoe ben je begonnen met paardrijden, en dat je moeder eigenlijk bang van paarden is, of dat je broertje je plaagt door ieder paard in de wei aan te wijzen en te roepen: "mooi paard, lekkere frikandel".
Dat soort kleine 'weetjes' over jou.
Of wat je lievelingspaard is, je eerste keer dat je gevallen bent, of dat je op lesdagen 3 uur van te voren al op de manege bent om te helpen.
En dat dan dus in combinatie met dat het je eerste dressuurwedstrijd is.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 13:15

Oh! Ik moest ooit een stukje inleveren toen ik met een manegepaard op outdoor Gelderland mocht rijden. Wel tof, als ze dat dan omroepen!

Inderdaad wat Ibbel zegt: gewoon wat leuke feitjes over jezelf.
Dan krijg je bijv:
In de ring komt nu isa_40 met *naam paard*. Isa_40 was op slag verliefd toen ze dit paard zag en was er eerder al eens mee te zien in de springring. Vandaag gaan zij zich voor het eerst wagen aan een dressuurproef. Isa_40 is al op jonge leeftijd besmet geraakt met het paardenvirus en bla bla.

isa_040

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-24 14:44

dankjewel allemaal! heb nu wel een idee :D