Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Louise061103 schreef:Mijn paardje staat nu een maand alleen op een wei.
Naast haar staan 2 andere paardjes. Ze kan hiermee wel niet in aanraking komen maar ze zien elkaar staan.
Aan de andere kant van straat staan ook paarden.
Nu valt het me de laatste tijd heb dat ze vaak in de buurt van de paarden (in de wei naast haar) staat. Ze loopt hier vaak heen en weer. Hinnikt naar hun, kijkt waar ze zijn,…. Ook mesten gebeurt vaak aan deze kant.
Mijn paardje is een echte Merie en wordt boos als andere paarden te dicht komen.
Maar toch vraag ik me nu af, is ze eenzaam of niet?
Louise061103 schreef:Ik snap niet dat jullie zo negatief kunnen reageren.
Ik stel ook maar een vraag, omdat ik het ook niet weet. Dat kan toch ook op een normale manier?
Louise061103 schreef:Ik snap niet dat jullie zo negatief kunnen reageren.
Ik stel ook maar een vraag, omdat ik het ook niet weet. Dat kan toch ook op een normale manier?
tengeltje11 schreef:Idd… voor je een paard koopt hoor je te weten dat een paard een kuddedier is.
Tuurlijk is je paard eenzaam en dat wat waarschijnlijk niet wat je wou horen….
Het is normaal dat een nieuw paard erbij voor onrust, platte oren, zelfs bijten, slaan,… is allemaal normaal, ze moeten uitmaken wie de baas is, maar eens dat uitgemaakt is, keert de rust terug.
Popstra schreef:Louise061103 schreef:Ik snap niet dat jullie zo negatief kunnen reageren.
Waarheid is hard zul je bedoelen!
En als je niet eens benul hebt van de basis behoefte van een paard waar begin je dan aan?