Ik heb alleen echt geen flauw benul wat een realistische prijs is om te vragen dus graag jullie input

Foto's ga ik niet plaatsen want ben nog bezig met opknappen etc. Niks luxe, wel functioneel.
Chaamse bossen (groooot) op 3km afstand. Buitenbak rijvereniging op nog geen 10 minuten stappen.
Aan huis (maar afgezonderd) dus altijd toezicht.
Stalgebouw: ongeveer 49m2
- 2 stallen van 3 x 3,5m met deuren binnen als naar buiten de paddock in. 1 stal beste te gebruiken als noodbox of opslag ivm aflopend dak.
De rest, 7 x 3,5m voor poets plaats, opslag whatever.
- licht, stroom en water (automatische waterbak).
- grond is ongeveer 2.500m2 waarvan nu een paddock van 40x15 direct aan de stallen ligt.
In principe is de huurder vrij om er van te maken wat ze wilt bv een paddock paradise oid. Omheining is allemaal in orde, hooguit shetlander proof te maken.
Ik heb zelf altijd in de wei gereden en dat ging echt prima (ook voor wedstrijden trainen etc).
Nadelen:
Ivm hoogte en de grootte, geschikt voor een D pony en een kleintje of meerdere kleine pony's.
En momenteel is er geen ruimte voor hooi opslag binnen, behalve in de stal zelf. Maar een groot pak a 200kg komt daar niet in denk ik. Ergens volgend jaar komt die ruimte er wel maarja, daar heb je nu weinig aan. Wachten / toch wat verzinnen voor een grotere hooi opslag?
Verder is het helemaal zelfservice. In overleg wel vanalles mogelijk.
Wat zijn dingen waar ik verder nog aan moet denken?