Georganiseerde buitenrit Zuid-Limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirjamRobin

Georganiseerde buitenrit Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-24 17:23

Hallo bokkers!

Volgende week gaan wij een midweek naar Zuid-Limburg (Vaals) en ik vroeg me af of daar ergens in de buurt de mogelijkheid is om op buitenrit te gaan? Met Google vind ik niet echt iets, in oude topics ook niet (of locaties die er niet meer zijn). Dus de vraag toch opnieuw, wellicht is er een nieuwe locatie :). Ik hoor het graag als je iets weet! (Ik beheers alle gangen)

Blitz888

Re: Georganiseerde buitenrit Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 08:56

Ik heb er een paar voor je, mocht je nog steeds iets zoeken: Rica's trails, manege Blauwe steen, teddy's ranch.
Bedoel je eigenlijk dat je een gebied zoekt voor met je eigen paard, of een paard huren ergens? In dat geval kun je bij deze 3 hier terecht ;)

MirjamRobin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-24 23:18

Blitz888 schreef:
Ik heb er een paar voor je, mocht je nog steeds iets zoeken: Rica's trails, manege Blauwe steen, teddy's ranch.
Bedoel je eigenlijk dat je een gebied zoekt voor met je eigen paard, of een paard huren ergens? In dat geval kun je bij deze 3 hier terecht ;)

Nog bedankt voor je reactie. Ik bedoelde inderdaad niet met een eigen paard, maar op een paard van de manege/stal mee op buitenrit die vanuit de stal georganiseerd wordt. Rica's trails sprak me wel aan, maar vond ik wat te ver weg. Ik heb uiteindelijk geen buitenrit gemaakt, maar wandelend van de omgeving genoten :).

Caily

Re: Georganiseerde buitenrit Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 00:39

Zoek jp Tinkers eens op