Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Hobbyhorse schreef:Mist nog in je overweging dat de wegenbelasting voor paardenauto's per 1 januari 26 van het kwarttarief naar het voltarief gaat.
Kidde schreef:Gedoogd of niet, het gaat toch ook om de veiligheid? Je bent gewoon te zwaar beladen
Aatrox schreef:Dat er geen 2 paarden in zo'n B wagentje mogen wordt al zolang gedogeerd, ik ga me daar niet druk meer om maken.
ikke schreef:Hobbyhorse schreef:Mist nog in je overweging dat de wegenbelasting voor paardenauto's per 1 januari 26 van het kwarttarief naar het voltarief gaat.
Is dat een feit?
Ik zie alleen maar voornemens als ik erop google en gezien 2026 nog 1,5 jaar ver is, is het maar de vraag welk kabinet er dan zit......
Albert schreef:Ander voordeel van een trailercombinatie, je trekauto kun je ook meenemen voor een boodschapje of ander ritje. Een vrachtwagentje in de bebouwde kom of parkeergarage is toch wat lastiger.
Ponytante schreef:Aatrox schreef:Helaas begint mijn Ifor (uit 2018..) allemaal zwakke plekken in het hout te krijgen (wanden) en er moet sowieso een nieuwe klep op..
Sorry, off topic, maar hoe dan?? Ik heb een 9 jaar oude (2015) en die is zo goed als nieuw. Met geen zichtbaar hout? Klep na 6 jaar vervangen?
Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Esther, GrapeshotBot, Riviera87, Tazzey, xYaartje en 5 bezoekers