Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fresley schreef:Met dat type van Humbaur geen ervaring.
Ik heb zelf de Humbaur Xanthos aero die heeft dat wel. Dat is een trailer die erg stabiel op de weg ligt, luchtvering voor de paarden. En paarden staan ook rustig in de trailer. Bij een Ifor hoor je nog wel eens dat hij veel rammelt waardoor paarden ook onrustig worden. Deze trailer is zover als hij kan, stil.
fresley schreef:Met dat type van Humbaur geen ervaring.
Ik heb zelf de Humbaur Xanthos aero die heeft dat wel. Dat is een trailer die erg stabiel op de weg ligt, luchtvering voor de paarden. En paarden staan ook rustig in de trailer. Bij een Ifor hoor je nog wel eens dat hij veel rammelt waardoor paarden ook onrustig worden. Deze trailer is zover als hij kan, stil.
maaaikkee schreef:Hier in het bezit van een humbaur euqitos alu plus, wel met zadelkamer. Ik kan mijn stangen zowel voor als achter op drie verschillende hoogtes ophangen.
De trailer heb ik nu 4 of 5 jaar geleden volledig nieuw aangeschaft. We maken er intensief gebruik van en ik moet zeggen dat ik er echt naar volle tevredenheid mee op pas ga.
De trailer ligt stabiel achter mijn auto, is ruim, licht en de paarden gaan er graag in.
MarloesHJ schreef:Ik heb een tweepaards Cheval Liberte zonder zadelkamer in volledig alu, deze tweedehands gekocht als vervanging van mijn oude trailer welke van hout met polyester gecoatwad en ook zonder zadelkamer. Ik zou echt geen zadelkamer willen, neemt veel ruimte in vind ik. Ik mis hem dan ook niet.