Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindsey_99 schreef:Als het echt erg is Veerust spuiten. Paard en vliegendeken ook insprayen. Moet wel dagelijks want het werkt een aantal uren.
Frydis schreef:Stallen worden 4x keer per dag uitgemest. Het heeft niets met een slechte hygiëne te maken. Hij staat in het zomerseizoen dag en nacht met een vliegendeken op.
Frydis schreef:Stallen worden 4x keer per dag uitgemest. Het heeft niets met een slechte hygiëne te maken. Hij staat in het zomerseizoen dag en nacht met een vliegendeken op.
dierenfan schreef:Frydis schreef:Stallen worden 4x keer per dag uitgemest. Het heeft niets met een slechte hygiëne te maken. Hij staat in het zomerseizoen dag en nacht met een vliegendeken op.
4x per dag uitmesten? Hoeveel uren staat hij daar per dag dan in?
rien10 schreef:dierenfan schreef:
4x per dag uitmesten? Hoeveel uren staat hij daar per dag dan in?
Ik denk dat TS ballen wippen bedoelt. Vier keer per dag uitmesten is qua tijd niet te doen en kost kapitalen. Dus iedere keer als je een mestbal ziet liggen, weghalen.
Gombal schreef:Een paard hoeft daar niet standaard lang voor op stal te staan om 4 keer mest weg te halen . Die 2 van mij hebben ruime paddock 30x25 met daaraan 2x inloopstal, maar gaan bijna altijd binnen poepen. Ik kan daar dagelijks wel 6x drollen weg wippen.
speurneusc schreef:Gombal schreef:Een paard hoeft daar niet standaard lang voor op stal te staan om 4 keer mest weg te halen . Die 2 van mij hebben ruime paddock 30x25 met daaraan 2x inloopstal, maar gaan bijna altijd binnen poepen. Ik kan daar dagelijks wel 6x drollen weg wippen.
maar dat is niet schoonmaken, stront van de muren afboenen, vloer helemaal stront en zeik vrij maken... dat is wat er bedoeld wordt.
Frydis schreef:dierenfan schreef:4x per dag uitmesten? Hoeveel uren staat hij daar per dag dan in?
Paard staat alleen 's nachts op stal. Hij poept per dag twee kruiwagens vol.
Frydis schreef:dierenfan schreef:4x per dag uitmesten? Hoeveel uren staat hij daar per dag dan in?
Paard staat alleen 's nachts op stal. Hij poept per dag twee kruiwagens vol.