Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:ik vraag een stalgenoot even, die geeft daar les, maar zie haar het weekend pas.
Sinds welk jaar is de pony daar weg ? ik weet niet hoelang ze daar al les geeft namelijk, wellicht is het voor haar tijd
ElCamino schreef:Romybon:Ik heb mijn stalgenoot gesproken. Max heeft idd op de Hoef gestaan en is een aantal jaar geleden idd weggegaan. Reden ervoor was dat hij vals werd, niet geschikt was voor manege-lessen.
Hij is van daaruit naar een handelaar gegaan en niet naar de slacht.
Ze weet niet welke handelaar en ook niet of hij nog leeft.
Sorry dat we je niet verder kunnen helpen
Dorine92 schreef:Ergens is zo'n pony juist ontzettend geschikt voor de manege. Zo eentje kan de mensen leren om naar paarden te luisteren. Leren lichaamstaal/paardentaal lezen, begrijpen dat niet elk paard 24/7 zin heeft om aangeraakt te worden en overal heen gesleept te worden. Helaas luistert vaak niemand en is het ineens de schuld van het paard.
Fris schreef:Hey Romy, ik zie nu ook je eigen topic... Hij zou naar Tjitske Bakker uit Avenhorn zijn gegaan vanaf de Hoef. In die tijd kwamen veel paarden van de Hoef daar vandaan en andersom.
Ik heb destijds contact met haar gehad maar hij was heel snel weer weg en vanuit daar liep het spoor dood. Zij kon niet zeggen waar hij heen was gegaan toen.
Hij was weg gegaan idd een combinatie met niet geschikt zijn voor het manegewerk doordat hij uitviel naar kinderen (op stal) en vaak wondjes krijgen van de singel etc waardoor hij regelmatig niet mee kon lopen. Dat is in ieder geval wat ik er toen van onthouden heb.
Romybon schreef:Ah oké en weet je ook waarom hij weer snel weg was? Heeft Tjitske nooit iets gezegd naar wie hij is gegaan?Fris schreef:Hey Romy, ik zie nu ook je eigen topic... Hij zou naar Tjitske Bakker uit Avenhorn zijn gegaan vanaf de Hoef. In die tijd kwamen veel paarden van de Hoef daar vandaan en andersom.
Ik heb destijds contact met haar gehad maar hij was heel snel weer weg en vanuit daar liep het spoor dood. Zij kon niet zeggen waar hij heen was gegaan toen.
Hij was weg gegaan idd een combinatie met niet geschikt zijn voor het manegewerk doordat hij uitviel naar kinderen (op stal) en vaak wondjes krijgen van de singel etc waardoor hij regelmatig niet mee kon lopen. Dat is in ieder geval wat ik er toen van onthouden heb.