Flowvieuw tournament camera ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Flowvieuw tournament camera ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 08:35

Ik zie steeds vaker de flowvieuw tournament camera voorbij komen. Ik woon zelf een half uur rijden van mijn paard af en zou graag af en toe vanaf afstand willen checken of alles oké is. Op mijn stal is geen wifi verbinding dus daarmee vallen al veel opties af.

Mijn collega gaf aan dat zo’n camera echter heel veel data gebruikt en dat je het aantal maanden dat flowvieuw noemt nooit zult halen. Hij zei dat je eerder een data abbonoment nodig zult hebben van 20,- per maand. Op zich zou ik daar ook nog mee kunnen leven, maar in dat geval vraag ik me af of het dan niet goedkoper kan qua camera/set. Ik vind het prima om een camera te kopen voor bijna 300,- maar als het achteraf niet zo blijkt te werken als gedacht dan is dat natuurlijk heel erg zuur. Daarbij heb ik er geen verstand van dus een kant en klare set is dan wel weer veilig..

Heeft iemand ervaring met deze tournament camera? Hoe bevalt hij?

https://www.floview.nl/product/floview-on-tournament/

Duhelo

Re: Flowvieuw tournament camera ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 08:43

Ik volg ook even mee, lijkt me niets anders dan een gewone 4 G camera, en die heb je voor 200 euro ook wel.

Ik ben zelf even aan het kijken naar een Mifi routertje met een simpeler camera'tje erop. ik kijk wel in de iets betere routers want ik wil er 4 camera's op hebben, maar voor een camera zou je in principe een routertje van 70 euro en een camera van de action (30 euro) erop kunnen hebben. Mits je stroom hebt op stal...