Rijmaatje gezocht omgeving Weert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XLDraft

Rijmaatje gezocht omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-24 21:17

Nomaliter gebruik ik Bokt niet zo vaak maar dacht dat het wel de makkelijkste manier is om zo andere ruiters te vinden, dus sorry mocht het niet het juiste topic zijn of helemaal handing geformuleerd ;)

Ik ben op zoek naar een rijmaatje in de omgeving weert-Budel.

Ik ben zelf 24 en rijd op mijn eigen paard Urban, een Nederlands Trekpaard. Nomaliter rijd ik in mijn uppie in de Weerter-en Buulder bossen rond, dit bereid ik soms uit naar de Cranendonckse bossen. Ik zou het wel gezellig vinden om eens met een andere ruiter te rijden! Urban is nomaliter erg chill maar wilt graag de eerste 10 minuten van de rit een sprintje trekken/is enthousiast om te mogen werken. Ik ga liever een paar uren op pad ipv continue snel rijden.

Mocht iemand interesse hebben of het wel gezellig vinden hoor ik dit graag :o

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 23:43

Mijn merrie staat in Someren Heide. Ik heb geen trailer, mocht jij die wel hebben dan zouden we eens in Someren kunnen afspreken?

XLDraft

Re: Rijmaatje gezocht omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 19:40

Helaas heb ik geen trailer tot beschikking :( Dat had ik wel gezellig gevonden

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 08:51

Ah jammer, hopelijk vind je iemand hier.
Ken je op Facebook de groep Buitenritmaatje gezocht/aangeboden? Daar zou je ook eventueel een oproep kunnen posten.

Shinedown

Re: Rijmaatje gezocht omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 09:22

Ik rijd in hetzelfde gebied als jij met mijn paard. Maar ze is inmiddels 23 dus hard en ver gaan we niet meer echt :'). Waar sta je ergens? (Mag ook via PB).