Ik ben helemaal nieuw hier! Ben sinds een paar weken weer op een paard geklommen na 20 jaar niet gereden te hebben. Heb les op de manege want eea is wel weggezakt! Maar het verbaasde me hoe snel je het begin weer te pakken hebt.
Ik rijd nu met oude leren korte laarsjes (gewone schoenen), maar langzaam aan wordt het wel tijd voor een laars. Al is het maar om mijn mooie rijbroek te beschermen
Ik ben bij 2 filialen van epplejeck en bij de boer in muiden geweest, maar overal krijg ik ander advies. Heel bijzonder maar ik denk dat het advies gebaseerd wordt op wat er aan voorraad aanwezig is.
In principe ben ik wel uitgekomen bij de Petrie Luca. Ik had mijn man laten meten en de lengte van mijn kuit tot de knik in knie is denken wij rond de 50, kuitmaat 36/37. Nou kwam 1 dame bij EJ ook op 50. Andere filiaal liet me voora 48 passen, maar omdat de luca niet in mijn voetmaat was liet ze me toen pas 50 passen. Uiteraard zaten die toen opeens heel goed!
Goed, ik twijfel dus, welke hoogte ik nu moet doen. Heb de 48 met kuit 36 net binnen, maar krijg die wel met (veel) moeite dicht. Zal foto’s plaatsen. De 50 (met kuit 37) komen later deze week, maar kreeg ik volgens mij wel gemakkelijker aan. Echter, voel ik die wel flink in mijn knieholte als ik mijn been buig. Hoort dat?
Kan daar later ook wel foto’s van plaatsen. Wat vinden jullie van deze 48? Ik heb er écht geen verstand van, laatste keer dat ik reed had ik rubber
Oja, de titel is raar, drukte ergens op en toen werd het al geplaatst