Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:3 paarden jaarrond 24/7 buiten op 0.6 hectare? Dat ga je niet redden. Dat is een voetbalveld. Of is dit alleen de paddock voor de winter, en komt er in de zomer weidegang bij?
Ik heb geen haflinger, maar ik ken eigen alleen maar haflingers die erg lief zijn, maar wel stront eigenwijs
Poekkie schreef:Een haflinger op onbeperkt hooi? Daar geloof ik niet in.
Verder zijn er wat 2 stromingen: de oude, koele types en de modernere sporthaflingertjes met bijhorend heter karakter. Ik heb nog eentje van het oude type, superlief en vergevingsgezind beestje maar wel af en toe wat op je strepen staan. Ik weet niet hoe oud je bent? Of wat je ervaring is? Voor een kinderpony (12-14 jaar, zoiets) vind ik persoonlijk een haf al snel wat te sterk/eigenwijs.
Verder zijn er wat 2 stromingen: de oude, koele types en de modernere sporthaflingertjes met bijhorend heter karakter. Ik heb nog eentje van het oude type, superlief en vergevingsgezind beestje maar wel af en toe wat op je strepen staan. Ik weet niet hoe oud je bent? Of wat je ervaring is? Voor een kinderpony (12-14 jaar, zoiets) vind ik persoonlijk een haf al snel wat te sterk/eigenwijs.
Nessie schreef:Afrastering moet ook degelijk zijn, want het gras aan de andere kant lijkt vaak wel groener. We hebben er nog 1 welke tot haar dood bij ons zal blijven. Ook al vind ik ze nog steeds mooi om te zien, ik zal er niet snel weer 1 nemen.