Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Baileyi schreef:Hallo, ik ben langzaam op zoek naar een trailer en aangezien ik 2e hands kijk vroeg ik me af of er een manier is om snel te zien wat voor bodem er in een trailer zit.
Van sommige merken heb je dat bij aanschaf voor een bepaalde bodem gekozen wordt en ik zie dus af en toe dat mensen niet eens weten wat voor bodem hun eigen trailer heeft..
Ik wilde namelijk kijken bij een trailer die een aluminium bodem zou hebben, maar volgens mij werd dat merk in dat jaar alleen met houten bodems geleverd. Dus mochten ze er zelf een in hebben gezet zou ik dat graag zelf even willen controleren voor de zekerheid.
Ania schreef:Baileyi schreef:Hallo, ik ben langzaam op zoek naar een trailer en aangezien ik 2e hands kijk vroeg ik me af of er een manier is om snel te zien wat voor bodem er in een trailer zit.
Van sommige merken heb je dat bij aanschaf voor een bepaalde bodem gekozen wordt en ik zie dus af en toe dat mensen niet eens weten wat voor bodem hun eigen trailer heeft..
Ik wilde namelijk kijken bij een trailer die een aluminium bodem zou hebben, maar volgens mij werd dat merk in dat jaar alleen met houten bodems geleverd. Dus mochten ze er zelf een in hebben gezet zou ik dat graag zelf even willen controleren voor de zekerheid.
Volgens mij kun je er letterlijk onder kijken, als de bodem van aluminium is dan is het aluminium.
BuckyBokt schreef:Hi! Weet iemand welke type bodems er zijn voor paardentrailers? Ik weet hout en aluminium, maar bestaat er ook een kunstof bodem? Of alleen een kunstof toplaag?