Amazone of Ruiter gezocht voor Video tutorial camera test Rotterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chielio72

Amazone of Ruiter gezocht voor Video tutorial camera test Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-24 14:09

Hallo Amazone's en Ruiters,

Wie vind het leuk om mee te werken aan een nieuwe camera gimbal test? In de buurt van Rotterdam.

Ik zoek een 20/60 buitenbaan waar iemand zijn dressuur oefent en ik mijn gimbal met active horse tracking kan testen. Kür op muziek zou helemaal top zijn maar hoeft niet, muziek zet ik er zelf achteraf nog onder.

Ben zelf een componist van kürmuziek op maat, en mijn video hobby is een beetje uit de hand gelopen omdat ik ook zelf mijn küren ben en wil gaan filmen.

Het doel is om een zo mooi mogelijk beeld te krijgen met een Insta360 Flow Pro gimbal en een iPhone 15 pro. 4K ProRes op 60 fps en dan converteren naar YouTube en socials. Als het product werkt zoals geadverteerd zou je een schokvrij stabiel beeld moeten krijgen met je paard netjes automatisch getracked.

Naast de tutorial die ik voor mijn eigen kanaal maak, krijg je van mij een leuke korte reel die ik professioneel edit in Final Cut Pro voor je eigen socials verticaal en horizontaal.

Wie in de buurt van Rotterdam vind het leuk? Je hoeft niets extra's te doen behalve rijden zoals je altijd doet in een 20/60 buitenbak.

_Charlot

Re: Amazone of Ruiter gezocht voor Video tutorial camera test Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 15:03

Zou ik graag doen, maar met 2 gebroken nekwervels momenteel geen optie.

Misschien staat deze oproep al op FB, maar daar zou je denk ik ook veel reactie krijgen.

Succes!!

Chielio72

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-24 15:05

_Charlot schreef:
Zou ik graag doen, maar met 2 gebroken nekwervels momenteel geen optie.

Misschien staat deze oproep al op FB, maar daar zou je denk ik ook veel reactie krijgen.

Succes!!

Heel veel sterkte en beterschap!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Amazone of Ruiter gezocht voor Video tutorial camera test Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 20:36

Gezien deze graag op de Markt van thuis hoort plaats ik hier een slotje.
Dit topic wordt later verwijderd.