Rechtzaak tegen DA?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sky2022

Rechtzaak tegen DA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-24 12:12

HOi,

Heeft iemand hier ervaring met een rechtzaak tegen dierenarts? Ik ben door de door een onafhankelijk veterinair deskundige al in mijn gelijk gesteld (ingeschakeld door de verzekering dierenarts). Financieel kom ik er niet uit met de hen.

Ik overweeg daarom een gerechtelijke procedure te starten.

Iemand tips??
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 25-07-24 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel gewijzigd na splitsing vraag vanuit oud topic naar een nieuw eigen topic

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 12:43

Je goed afvragen of dit al het gezeik waard is ;) is mijn enige advies.

Hier ook een weekendje kliniek gehad voor een wondje waarop we honingzalf moesten sturen, maar de dierenarts wist het niet zeker en twijfelde. Het kan dit zijn, maar ook dat.. Ja, dan pak je je paard op en ga je. Achteraf voor niets (ja, dat is dan jammer) maar de paniek slaat toe als hij zegt "als je dit niet doet en het is dat, is hij volgende week doet". Maar ze hebben ook geen ogen dat ze overal doorheen kunnen kijken ;)

Ze kijken naar een paard op basis van hun ervaring, mijn paard gedroeg zich heel erg voor wat hij had (deed hij altijd); dus ik snap dat zijn beeld vertekend was. Hij maakt op het moment dat hij het ziet een inschatting en koos daarvoor. Dat liever dan een dierenarts die denkt "het zal wel" en hij een week later veel ergere dingen heeft.

Weg hier - Pas hier niet tussen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie