Hoi hoi,
Mijn vriend en ik zijn aan het denken om een DJI 4 action camera te kopen als opvolger van onze GoPro 4. Op YouTube en andere forums zijn zat ervaringen en vergelijkingen met andere action cams te vinden maar ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van ruiters met deze camera.
Wat ons vooral aantrekt naar deze camera over de GoPro 12 is het geluid, beeldkwaliteit in low light, het accu laad systeem, het click systeem aan een mount en ook wel een beetje de prijs aangezien deze iets goedkoper is.
Waar ik ook benieuwd naar ben is of jullie hem met een hoofdband om je cap gebruiken of met een sticker mount op je cap geplakt? Tot nu toe hebben we altijd de hoofdband gebruikt omdat we liever niet allebei een sticker op onze Samshields willen plakken maar ik ben benieuwd of deze daar net zo goed mee blijft zitten als de kleinere GoPro 4? Eventueel hebben we ook een chest mount maar ik weet niet hoe veel zicht je dan nog hebt als je paard in giraf stand staat.
We willen hem vooral gebruiken voor buitenritten maar in de toekomst misschien ook voor springen/crossen. Daarnaast vind ik de beeld en geluidskwaliteit wellicht ook goed genoeg om af en toe stukjes mee te vloggen als ik mijn vlogcamera niet wil meenemen.
Dus ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!