Als kind heb ik een aantal jaar paardgereden en dat heb ik altijd prachtig gevonden. Ik was altijd een hele zelfverzekerde ruiter en durfde alles, maar uiteindelijk kort achter elkaar een aantal keer gevallen en daardoor angstig geworden en gestopt met rijden. Een lange tijd heb ik niet zoveel interesse meer gehad in paarden, maar nu sinds een tijdje begint het toch weer te kriebelen en zou ik het graag weer als hobby op gaan pakken. Echter spreekt gewoon lessen me niet meer zo aan

Ik woon boven Rotterdam en ben bereid te reizen naar omgeving Zoetermeer/Delft/Den Haag of evt Leiden/Gouda.
Belangrijk vind ik dat er een goede basis wordt geleerd maar dat plezier in het paardrijden en paardenwelzijn voorop staan. Zelf zie ik dat voor me in de vorm van veel buitenrijden, lekker de natuur in, kleinschaligheid en blije paarden die naast het rijden veel buiten staan. Het allerliefst zou ik westerngericht rijden, omdat dit me altijd heel erg heeft aangesproken.
Als kind kreeg ik wat saaie manegelessen op een manege die dierenwelzijn niet heel erg prioriteerde en heb ik daardoor misschien een wat vertekend beeld over maneges. Evt. zou ik dus ook wel eens een ‘gewone’ westernles willen proberen! Lone Star en Country Stables ben ik daarbij al tegengekomen, dus mochten er Bokkers zijn die hier lessen ben ik ook zeer benieuwd naar ervaringen hierover!