Heeft iemand hier nog oude poetshandschoenen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BBHounds

Heeft iemand hier nog oude poetshandschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-24 14:44

Hallo,

Misschien een vreemde vraag :) Maar ik ben op zoek naar oude/gebruikte poetshandschoenen van wol. Hoe viezer ze zijn, hoe beter :D

De reden hiervoor is dat ik een pup heb die mijn oude wollen poets handschoen als zijn favoriete speeltje beschouwt. Ik vermoed omdat het naar paard ruikte dat hij er helemaal wild van word! Nu heeft hij hem helaas na heel veel spelen gesloopt en ik rijd zelf geen paard meer...

Dus ik vroeg me af of er mensen zijn die hun oude wollen poetshandschoenen naar mij op zouden willen sturen! Uiteraard betaal ik voor de verzendkostten!

Groetjes

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:34

Haha helaas niet. Ik weet wel dat ze soms ook gewoon knuffels in een konijnenhok oid leggen om de geur over te nemen . Ik gebruikte het zo om mijn pup af te leiden bij teveel focus. Misschien kan je dat met een paardenstal ook *D

Sorry, mijn omschrijving is erg onduidelijk. Een knuffelbeer de geur laten krijgen van konijn of paard. Mijn hond vond de geur van konijn altijd interessant genoeg om bij puppycursus niet niet teveel te letten op andere honden enzo

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:41

Op marktplaats /Facebook kun je gratis wol krijgen.Misschien een idee om dat ergens in te doen voor je hond? Een sok of jutezak bijvoorbeeld? Die wol is ongewassen dus heel interessant voor je hond.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie