Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luzerna schreef:Omdat ik hier zo vaak goede tips krijg, kom ik weer met een vraag!
Dressuurmatig gaan ik en mn paardje steeds beter vooruit! Ik merk dat ik tijdens een oefening, bijvoorbeeld schouder binnenwaarts ineens zo blij kan worden als het lukt, dat ik als het ware vergeet te rijden waardoor de hele oefening instort. Of ik ben aan het galopperen en ik krijg een soort black out waardoor ik niets meer doe en we in draf vallen. Of ik ga teveel nadenken, waardoor ik ga rommelen. Dan word ik ineens heel druk met de hulpen.
Hebben jullie tips om rustig te blijven in het hoofd en in de hulpen?
En ik heb heel goede instructie die me echt goed helpt, maar ik merk dat erover lezen mij ook weer helpt. Dus alvast dank voor de tips!
Luzerna schreef:Omdat ik hier zo vaak goede tips krijg, kom ik weer met een vraag!
Dressuurmatig gaan ik en mn paardje steeds beter vooruit! Ik merk dat ik tijdens een oefening, bijvoorbeeld schouder binnenwaarts ineens zo blij kan worden als het lukt, dat ik als het ware vergeet te rijden waardoor de hele oefening instort. Of ik ben aan het galopperen en ik krijg een soort black out waardoor ik niets meer doe en we in draf vallen.