Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aniekxvw schreef:Heb de pony nu een maandje of 3. Hij heeft zo zijn momenten dat hij wel heel braaf alleen is maar meestal loopt hij alleen maar te vervelen. Hij doet dit ook alleen bij mij zodra iemand anders er op gaat is die meestal weer heel braaf
Aniekxvw schreef:Hallo
Mijn pony (8 jarige ruin) is erg vervelend tijdens het rijden. Hij blijft zijn nek naar beneden trekken en stuurt zichzelf steeds richting de hindernissen en blijft daar stilstaan. Terug sturen, been geven, gebruik van zweep heeft allemaal geen effect hij blijft zijn eigen zin doordrammen. Ik heb een instructeur ingeschakeld maar tijdens de lessen gedraagt hij zich wel heel erg goed. Helaas veranderd dit weer zodra de instructeur weg is en gaat hij weer vervelen. Ik heb geen idee meer wat ik nog kan proberen. Heeft iemand tips?
Aniekxvw schreef:Pony is recent klinisch gekeurd en helemaal in orde. Heeft een passend zadel en hoofdstel. Ook recent nog gecontroleerd. Hij staat wel op een nieuwe locatie maar het lijkt me sterk dat het daaraan ligt omdat die het in de les wel zo goed doet
Gebruikers op dit forum: FemkeRoosje, Geralda1994, GoogleAdsense, idje, Lizzy__87, Ubermetrics en 8 bezoekers