Wedstrijdkleding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esthermiri

Wedstrijdkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-24 13:13

Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar wedstrijdkleding, maar heb een beetje struggles.
Ten eerste, alle witte rijbroeken die ik heb gepast schijnen enorm veel door, dus ik ben opzoek naar een rijbroek die niet doorschijnt maar het liefst ook niet te dik is. Wie heeft er tips?

Daarnaast ben ik opzoek naar een groen wedstrijd jasje, maar aangezien mijn rijlaarzen ook groen zijn, moet het wel matchen. De donkergroene van equestrian stockholm komt het meest in de buurt tot nu toe, ik zoek er eigenlijk eentje die iets lichter en iets groener is, maar niet te. Degene van quur is weer te. Echt een speld in een hooiberg dus...

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!

SpikkelFire

Re: Wedstrijdkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:26

De witte rijbroek uit mijn webshop is niet te dik en schijnt niet door, echt een hele fijn broek! De link staat in mijn onderschrift :)

Tazzey

Re: Wedstrijdkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:25

Ik heb altijd witte broeken van Pikeur gehad, die zitten zalig, niet al te duur en schijnen niet door.
Qua jasje zou je eens langs een goede kleermaker kunnen gaan om er een te laten maken? Dan kun je de kleur exact bepalen. Ik kan me voorstellen dat het stoort als de kleur nèt niet helemaal matcht.

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 16:40

Tazzey schreef:
Ik heb altijd witte broeken van Pikeur gehad, die zitten zalig, niet al te duur en schijnen niet door.
Qua jasje zou je eens langs een goede kleermaker kunnen gaan om er een te laten maken? Dan kun je de kleur exact bepalen. Ik kan me voorstellen dat het stoort als de kleur nèt niet helemaal matcht.

+1 op de witte broeken van Pikeur. Ik heb eerst de normale broeken gehad en nadien ook die met rek bovenaan (de leggings). Zitten altijd supergoed en schijnen niet door.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:19