Stalling paard gezocht voor weekend september omgeving Laag Soeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Stalling paard gezocht voor weekend september omgeving Laag Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-24 19:03

In september is het weer Haflingerweekend en de stalling zat dit keer al vol voordat ik het inschrijfformulier geopend had. Er is nog wel mogelijkheid om bij Camping Boszicht te staan maar voor zover ik begrepen heb, is dat een prikpaaltjes wei en ik ben zelf ook absoluut niet van het kamperen. Tijdens het vorige haflingerweekend heeft mijn speelgoedpony kans gezien om de tijdelijke stal om te bouwen en klem eronder te komen dus ik wil heel graag gewoon een stenen stal voor dat weekend.
Het is het weekend van 13 14 15 september.

De Spreng zit vol, Stal Loenen zit vol, Boszicht zie ik dus niet zo zitten en ik heb nog aanvraag bij STal te Bokkel uitstaan maar meer opties weet ik niet.

Ik vind het geen enkel punt om een paar km met de trailer naar de Spreng te rijden (daar wordt het georganiseerd). Wie heeft er nog tips voor mij? Uiteraard moet ik zelf ook nog ergens slapen maar op de een of andere manier is mijn paard belangrijker :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 19:19

Boszicht heeft gewone weides, met houten palen, draad en stroom erop.
En ze hebben stallen. En blokhutten of sta caravans voor mensen. Voor jezelf zou je ook nog bij de Jutberg kunnen slapen, die hebben van alles aan stacaravans of vergelijkbaar.
Dus ik zou er zeker eens informeren of ze nog plek hebben.
De Wolfskuil in De Steeg doet ook aan vakantiestalling, maar dat is volgens mij ook weide.

Amado

Re: Stalling paard gezocht voor weekend september omgeving Laag Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 19:32

Boszicht heeft inderdaad gewoon houten palen en stallen beschikbaar, ik ben daar een aantal keer 2 weken op vakantie geweest met de paarden!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 16:39

Idd je hoeft bij Boszicht niet te kamperen. Je kan ook in een blokhut of stacaravan. Wij hebben er jaren een seizoensplek gehad, wel ruim 10 jaar terug alweer. Paard heeft er altijd prima gestaan. Idd gewone palen met draad. Wij hebben nooit meegemaakt dat er iets door de draad is gegaan. Ook met de stallen die er staan nooit problemen gehad, of meegemaakt met andere paarden.

Doppers

Re: Stalling paard gezocht voor weekend september omgeving Laag Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 21:09

Inderdaad wat mijn voorgangers aangeven: Boszicht heeft prima weitjes en je kan zelf in een blokhut of stacaravan verblijven.