Zweetplekken borsten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje_24

Zweetplekken borsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-24 00:44

Het word/is al vaker wat warmer. Ik zweet zelf best veel maar heb echt vaak zweetplekken onder me borsten. Al zit in in de tuin gewoon chil en heb een zwart hemdje aan, zweetplekken, al ga ik even autorijden (geen airco), zeik natte rug en zweetplekken, al ga ik zomers ff rondje rijden op me paard, hele grote natte streep onder me borsten…. Iemand tips die dit ook heeft? Heb niet achterlijk grote borsten maar heb dit zooo vaak!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 01:06

Niet als ik chill maar wel als ik iets actiefs doe met warm weer (zoals velen i guess) maar ik heb soieso graag chiffon kleding aan. Dat spul is volgens mij volledig synthetisch maar ik knoei nogal vaak (koffie, drinken, taart, chocopasta, etc) en dan kan ik het doodsimpel even afspoelen en met 5 min is het droog. Ideaal dat spul. Kreukt niet, je ziet er bijna geen natte vlekken op.of gewoon sport shirts.

Leandra

Re: Zweetplekken borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 01:14

Herkenbaar. En sinds ik geen voorgevormde bh's meer draag smet het ook sneller.
Ik doe tegenwoordig crème en daarna talkpoeder onder mijn borsten na het wassen. Werkt bij mij erg goed.

Maar ik volg graag voor andere tips.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 07:45

Bij mij helpt strooipoeder Mycosan hier heel goed bij. Deze (talk) poeder absorbeert veel beter dan gewone talkpoeder en ruikt ook nog lekker ( vind ik). Sinds ik dit gebruik blijven mijn borsten veel droger en heb ik geen smetplekken meer. ( ik heb wel een grote cup).

https://www.merkala.nl/mycosan-voet-sch ... gK8mfD_BwE

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:33

Aangezien dit topic is geopend door een schaduwaccount plaats ik hier een slotje.