Retekess Instructieset

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Retekess Instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-24 17:19

Hallo,

Heeft iemand toevallig ervaring met deze instructieset?

Ik heb gezocht maar kon alleen een topic uit 2021 vinden.

Of iemand anders ervaring met een betaalbare instructie set?

Afbeelding

rocky_1995

Berichten: 664
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 17:31

Ik heb dit set vorig jaar ook aangeschaft voor het mennen en ik moet zeggen dat ik blij ben met de aanschaf. Ik heb hem ook tijdens meerdere menwedstrijden gebruikt waar anderen ook oortjes inhadden, maar ik merkte geen ruis met anderen. Enigste maar ik dat ik er losse oortjes bijgekocht heb van whis. Ik vind het dus wel een aanrader. Volgens mij werkte alleen de clipmicrofoon van Whish niet op dit set. Je moet wel telkens als je hem aanzet weer even goed zetten qua kanaal en qua geluid. Je kan namelijk terugpraten naar elkaar, maar ik vond dat voor de voorlezer heel storend als die mij continue hoorde.

Fangio

Berichten: 2571
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Retekess Instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 21:41

Ik heb een instructieset van retekiss. Ik heb de versie met 3 bakjes. 2 met terugpraatfunctie en 1 alleen luisteren. Ik gebruik die voor het mennen, ik en instructrice kunnen dan praten, groom kan meeluisteren zodat die weet wat eraan komt.
Heb mijn set nu... 6 jaar ofzo, nog steeds prima tevreden. Ik gebruik nu indd wel ook die oortjes van whis zelf, de bijgevoegde vind ik zelf niet heel handig, mn instructrice gebruikt wel die nog.