Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Celebi schreef:Dat probleem heb ik uiteindelijk ook. Ik zat precies tussen de S en M in en de maat M leek dan beter uit te komen zeker met een winterjas gezien het gewoon verstelbaar is. Helaas is de bovenste gesp niet verstelbaar dus die is eigenlijk in de zomer iets aan de ruime kant. Op zich mocht dat wel zeiden ze omdat het toch flink opblaast. Zolang de onderste maar goed vast zat vanwege het lostrekken van het patroon.
Lynn_Nikita schreef:Passen is echt belangrijk. ik heb er een aantal online besteld en bij mij zat de hit-air het lekkerste. Een andere zat te los en weer een ander zat lekker maar beschermde mijn nek niet
Je hebt ook rijjasjes die opblazen, meen ook in blauw alleen geen ervaring hoe die zitten
even gekeken maar is een jasje waaronder een airsvest gedragen kan worden
https://www.agradi.nl/harcour-wedstrijd ... gLn2vD_BwE
Er staan ook nog enkele blauwe vestjes op agradi maar passen is echt mijn tip
haffiefreak schreef:Lynn_Nikita schreef:Passen is echt belangrijk. ik heb er een aantal online besteld en bij mij zat de hit-air het lekkerste. Een andere zat te los en weer een ander zat lekker maar beschermde mijn nek niet
Je hebt ook rijjasjes die opblazen, meen ook in blauw alleen geen ervaring hoe die zitten
even gekeken maar is een jasje waaronder een airsvest gedragen kan worden
https://www.agradi.nl/harcour-wedstrijd ... gLn2vD_BwE
Er staan ook nog enkele blauwe vestjes op agradi maar passen is echt mijn tip
Wel even de hele advertentie lezen. Dit is alleen het jasje zonder air bag!!
Duhelo schreef:Celebi schreef:Dat probleem heb ik uiteindelijk ook. Ik zat precies tussen de S en M in en de maat M leek dan beter uit te komen zeker met een winterjas gezien het gewoon verstelbaar is. Helaas is de bovenste gesp niet verstelbaar dus die is eigenlijk in de zomer iets aan de ruime kant. Op zich mocht dat wel zeiden ze omdat het toch flink opblaast. Zolang de onderste maar goed vast zat vanwege het lostrekken van het patroon.
Klopt, van mij ook ! Met een jas zit die perfect (maar kan ruimer). Maar in de zomer met enkel een shirtje kan ik er bijna 2 van mijn vuisten onderdoen bovenaan, de onderkant krijg ik wel lekker aangesloten.
Op zich idd geen probleem, maar het jasje is te beweeglijk tijdens het doorzitten en ik kom er behoorlijk nerveus van
Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 1 bezoeker